בשנת 2022 גם האלגוריתם של גוגל וגם הגולש מתוחכמים הרבה יותר. באמצעות בינה מלאכותית גוגל למד לזהות תכנים איכותיים שרק אותם הוא מקדם במנועי החיפוש וגם הגולש כבר מאס בכתבות רדודות ולא מעוניינות, כתבות שמטרתן למלא את הדף במילים ובמילות מפתח.
בעלי העסקים כבר מזמן הבינו את החשיבות של כתיבת תוכן לאתרים, אך חלק גדול מהם עדיין לא השלימו עם הצורך לשכור כותבי תוכן איכותיים ולשלם להם בהתאם לעבודה ולהשקעה שלהם.
כותב תוכן מקצועי לא יכתוב רק טקסט שמנוסח יפה, אלא יכתוב טקסט שיגרום לגולש לתת אמון בבעל העסק, טקסט שיוקר שיניע לפעולה ויסייע בהגדלת המכירות
כתיבת תוכן לאתרים מחיר – אתם שואלים, המומחים עונים
שאלה: מי צריך שרותי כתיבת תוכן?
תשובה: למעשה, כל מי שיש לו אתר באינטרנט יש לו צורך במאמרים. כל מי שרוצה להיות בר סמכא, מקובל ומוכר בתחומו או במקצועו צריך להיעזר במאמרי תוכן. חברות העוסקות בקידום אתרים צריכות להיעזר בשירותי כתיבת תוכן כדי לקדם את האתרים של הלקוחות שלהם וחברות שיווק זקוקות למאמרים וכן גם משרדי פרסום.
שאלה: מי כותב מאמרים היום והאם גם אני יכול לכתוב מאמר ללא ניסיון קודם בתחום?
תשובה: למעשה, כל אחד שיש לו קצת סבלנות וחוש לכתיבה יכול להיות כותב מאמרים, מעשית יש מגוון של כותבים, אימהות, סטודנטים, חיילים וכדו' וגם בעלי בלוגים כותבים בכוחות עצמם את המאמרים.
שאלה: מהי חשיבותו של התוכן בקידום אתרים אורגני?
תשובה: תשומת הלב העיקרית בכתיבת המאמרים צריכה להיות בעיקר על איכות הכתיבה ולא דווקא ביטויים שונים או הטמעה של מילות מפתח, אמנם יש בהם תועלת עבור גוגל שידה לזהות מדובר במאמר, ולכן יש לשלבם פה ושם במאמר באופן שישתלבו בו בצורה טבעית.
אולי יעניין אותך לקרוא על גיבוי בענן של pCloud
שאלה: איך מבחין גוגל בין תוכן איכותי לתוכן ספאם.
תשובה: לגוגל יש מספר פרמטרים שעוזרים לו להבחין בין תוכן אמין ומוסמך לטקסט שאינו כזה.
- מהו אורכו של התוכן ומהי מדת ההעמקה שלו בנושא המדובר.
- מה הם מקורותיו של התוכן (ציטוטים וקישורים).
- באיזה אתר פורסם התוכן (האם האתר ידוע ומוכר באותו תחום עניין).
- האם הגולש שחיפש דרך גוגל ומצא את התוכן "הודיע" לגוגל כי התוכן מצא חן בעיניו (לדוגמא, פרק זמן של שהייה בתוכן האמור) .
ישנם חישובים נוספים של גוגל כמו:
- האם יש ומהי מידת התגובה של הגולשים לתוכן.
- מהו פרק הזמן של השהייה בעמוד התוכן.
- האם הגולשים עושים שיתוף לתוכן ברשתות החברתיות או באמצעות קישור.
חישובים אלו ואחרים נותנים לגוגל מידע אודות איכותו של התוכן ומהי מידת התגובה של הגולשים אודותיו.
שאלה: איך כותבים מאמרים מהר וגם איכותי?
תשובה: עיצוב האתר הוא חיוני לדירוגו של האתר וכמו כן גם השקעה בפרסום ממומן אולם לא פחות חשוב ואף יותר הוא הנושא של כתיבת מאמרים של תוכן שהם עמוד השדרה של האתר.
מאמרי התוכן מקדמים את האתר ואת בעליו, גורמים לגולשים לתת עליכם המלצות תוך כדי שיתוף המידע, להפוך אתכם כבעלי סמכות בתחום המדובר וממילא לגרום לפרסומו של העסק וליצור הכנסה גבוהה.
לצורך כתיבת 2-4 מאמרים בפרק זמן של שעה יש צורך בריכוז מלא, ולכן רצוי לעבוד בשעות הכי ערניות וגם אז לעשות פסק זמן של כחמש עשרה דק' לאחר שעת עבודה.
- חפשו בגוגל כתבות העוסקות בנושא שעליו אתם כותבים.
- העתיקו אותם באמצעות העתק, הדבק.
- כעת מיינו אותם, מחקו את כל מה שלא נראה לכם רלוונטי והשאירו רק את המידע העיקרי.
- קראו שוב את מה שהעתקתם, תוך כדי הקריאה חשבו על הכותרות, על ראשי הפרקים ורשמו אותם.
- כעת התחילו למלא בתוכן את ראשי הפרקים.
- לסיום כתבו פתיחה ופסקת סיום והנה יש לכם מאמר.
קראו עוד על שירותי קופירייטינג
שתפו אותנו: