משבר הקורונה מפנה עבורנו – כותבי התכנים (במשרה חלקית או מלאה) זמן רב כדי לכתוב תכנים איכותיים וארוכים ללקוחות שלנו או לאתר האישי שלנו.
אם אתם כותבי תכנים מקצועיים, עובדים בכתיבת תכנים להשלמת הכנסה, בעלי עסקים המחזיקים בלוג באתר שלכם כדי לקדם אותו בגוגל או סתם חבר׳ה שעוסקים בבניית אתרים – הקורונה יוצרת לכם זמן לחשוב על מאמרים חדשים ועל נושאים חדשים.
כמובן שיש נושאים שהם ״חמים״ יותר בעקבות המשבר שעליהם מומלץ לכתוב מאמרים כדי להעניק ערך גבוה יותר לקוראי המאמרים שלכם או ללקוחותיכם:
תחום הטיולים
אנשים רבים ירימו גבה וישאלו את עצמם: ״הוא באמת רשם תחום הטיולים עכשיו?״ אז כן תחום הטיולים הוא נושא מעולה לרשום עליו כשמתייחסים לתת נושאים רלוונטים לקורונה:
ביטוח נסיעות
יש אי ודאות בלתי נפסקת בעולם שאנחנו חיים בו בעקבות משבר הקורונה – כל יום מדינות משנות את הצבע שלהן מירוקות לאדומות, גבולות נסגרים ונפתחים וסגרים מוטלים על ערים מסוימות.
ביטוח נסיעות יכול לכסות את התייר במקרה של טיסה מבוטלת או טיול במקום בעייתי שצריך להתבטל, בנוסף ביטוח הנסיעות הפך לעסק יקר יותר בעקבות הקורונה משום שהביטולים תדירים יותר ומחשש שתיירים הידבקו בנגיף במהלך הטיול ויזדקקו לטיפול רפואי.
טיולים בישראל
בואו נודה באמת, רובנו חוששים לטוס לחו״ל בזמן משבר הקורונה ובזמנים מסוימים של סגר רובנו גם איננו יכולים לטוס לחו״ל למטרות נופש.
לכן הטיולים בישראל הפכו לאטרקציה מרכזית לאנשים שבחופשה.
מאמרים בנושא מסלולי טיול בישראל, מסעדות מומלצות באזורים תיירותיים ומלונות בישראל הם מאמרים מאוד פופולריים בזמן המשבר.
עבודה והשכלה
בעקבות האבטלה הגבוהה, הציבור מחפש דרכים לרכוש לעצמם מיומנויות חדשות – כדי למצוא עבודה חדשה או להרוויח כסף בשיטות אחרות.
למידה מרחוק בבית ספר
התלמידים נמצאים בבית במהלך שנת הלימודים והחלו ללמוד מרחוק באמצעות שיעורים בזום או מערכות מסוימות הבוחנות את הילדים, ולפעמים ללא הדרכה מתאימה.
ההורים לעיתים צריכים להישאר בבית מטעמי אבטלה או בגלל שהילדים נמצאים בבית, ומוצאים עצמם במקומם של המורים. ההורים יחפשו יותר ויותר מידע על הלמידה מרחוק ועל נושאי הלמידה באינטרנט.
קורסים דיגיטליים
הציבור מחפש את הנושא בגוגל לא מעט כדי להשתתף בקורסים דיגיטליים (חינמים או בתשלום) או לבנות קורס בעצמם.
לכן כתבו מאמרים העוסקים בקורסים דיגיטליים מומלצים להרשמה או לחליפין המליצו לקוראים שלכם על מערכות קורסים דיגיטליים, חברה לבניית אתרים שבונה קורסים דיגיטליים וכדומה.
טיפים לעבודה מהבית
מספר העובדים שעובדים מהבית בתחום ההייטק והדיגיטל גודל, מתרבות החברות המוותרות על המשרדים הענקיים שלהן ומעבירות את העובדים לעבוד לפי תפוקה מהבית.
העובדים שמוצאים עצמם עובדים מהבית מחפשים טיפים להיות יעילים יותר, ללא להתפתות לעסוק בדברים אחרים ואיך להישאר מרוכזים בעבודה מהבית.
בריאות וכושר
אנשים שנשארים בבית פתאום מוצאים זמן פנוי לעסוק בספורט בתדירות גבוהה יותר, מחפשים באינטרנט כיצד להתחטב ולשפר את סיבולת הלב ריאה שלהם.
יתרה על כך, משום שחדרי הכושר סגורים ובסגר אנשים נאלצים להישאר בבית או במרחק מסוים מהבית – הציבור מחפש תוכניות אימונים ביתית או תוכנית אימונים לאימון רחוב.
קניות מהבית
תחום המכירות בדיגיטל באמצעות חנויות דיגיטליות מתפשט מהר יותר אפילו מהמגיפה, צרכנים שלא היו קונים באמצעות האינטרנט בעבר – עוברים לרכוש בדיגיטל בלית ברירה.
הנכם יכולים לכתוב מאמרים על חנויות דיגיטליות פופולריות והתחום שלהן או על בניית חנות דיגיטלית לעסקים.
מילות מפתח חדשות
בעקבות המשבר נושאים חדשים הופכים לעיקר החיפוש של הגולשים, ומילות מפתח חדשות הופכות לרלוונטיות ועם תחרות מופחתת עבורכם ועבור הלקוחות שלכם.