ארגונים וחברות משקיעים לא מעט- אפילו די הרבה ברווחת העובדים שלהם מקורסים והשתלמויות ועד הרצאות ומתנות בתוך הארגון אבל לא תמיד חושבים על הדבר הבסיסי ביותר לעובד- סביבת העבודה.
ניקיון משרדים – לרווחת העובדים ולתדמית יוקרתית של המשרד!
רוב העובדים נמצאים שעות על גבי שעות וימים על גבי ימים במשרד ולכן חשוב שהוא יסביר פנים- יהיה נעים, מטופח ונקי ויהיה אפשרי לשהות בו מעבר לשעות המקובלות בצורה נוחה והכי חשוב- נקייה ואסתטית.
כאשר המשרד מלוכלך ולא מסודר הדבר מפריע לעבודה השוטפת, ומחקרים מראים שממש משפיע לרעה על תפוקת העובד שקשה לו יותר להתרכז במקום לא נקי ומסודר שאינו רוצה להימצא בו שעות. מעבר לכך משרד שלא מנקים לאורך זמן יכול לגרום לבעיות בריאותיות ותברואתיות.
אז מה עושים? פשוט וקל. מזמינים שירותי ניקיון למשרדים בתל אביב.
מה מציעים אותם שירותי ניקיון למשרדים?
חברות הניקיון מתמחות בניקיון משרדים להבדיל מניקיון בתי דירות ויודעים להתאים את סוגי הניקיון- המכשור והזמנים בהתאם לסוג המבנה אותו הם מנקים.
שירותי חברת ניקיון בתל אביב למשרדים מותאמים לסוג העבודה שמתבצעת באותו בניין משרדים- בין אם מדובר במשרדים של עורכי דין, מעבדות, קבלת חולים אצל רופא ועוד.
בבנייני משרדים יש צורך לדאוג לתחזוקה שוטפת וניקיון יום יומי של ריקון פחים והחלפת שקיות, גריסת ניירת, ניקיון מטבח העובדים- כלי אוכל וכיור ושולחנות אוכל, ניקיון חדר האוכל במידה ויש, ניקיון שירותי העובדים ושירותי האורחים, במידה ויש חדרי מנוחה, ניקוי הלובי והכניסה החיצונית והפנימית, שטיפת רצפות ושאיבת אבק.
מעבר לעובדים במקום ישנם את האורחים שמגיעים ולכן הניקיון צריך להיות קבוע ומקצועי בצורה כזו שהמקום יסביר פנים ויזמין אליו לא רק את העובדים אלא את כל מי שמגיע לבניין.
אנשים לא ירצו להיכנס לבניין שאינו נקי ומטופח ובטח שלא ירצו לחזור אליו.
הדרכת העובדים לניקיון:
חשוב להדריך את העובדים במקום על שמירה על הניקיון על מנת שלא יקרה מצב בו המשרד מלוכלך במהלך היום ורק בשעות המאוחרות לאחר שכולם סיימו לעבוד המנקה מנקה את הכל- עם או בלי מכונות מתאימות.
עובד שהוא חלק מהמשרד צריך לשמור על הניקיון אחריו- בשירותים ובמטבח וכמובן בסביבת העבודה שלו. לזרוק לפח, לדאוג להשאיר משטחים מסודרים ונקיים אחריו ולא להשאיר ניירת ולכלוך סרוקים סתם כך.
אפשר לשים שילוט ברחבי המשרד, להסביר לעובדים במהלך פגישות חברה וכמובן בראש ובראשונה מדובר בכבוד האדם שתפקיד המנקה אינו לנקות כמו עוזרת לאחר העובדים שמותר להם ללכלך אלא שכולם במשרד אחראים על השמירה על ניקיון המשרד והבניין כולו על מנת שלכל העובדים יהיה נעים לחזור מדי יום ביומו לעבוד במשרד.