אם אתה רוצה שגוגל יקדם את האתר שלך לדף הראשון אתה חייב לעבוד קשה מאוד. בעזרת קידום אתרים אורגני אשר מכיל קישורים ומאמרי קידום תוכל להגיע לכך, אך דרושה התמדה ודרך ארוכה של כמה חודשים על מנת להגיע לתוצאות הראשונות. לכן חשוב להשקיע כל יום כמה שעות בקידום אתרים אורגני שכולל לא מעט כתיבה של מאמרים חדשים מקצועיים, מאמרי קידום הכוללים מילות מפתח וקישורים למיניהם ברשתות חברתיות ובאתרי פורטל שונים בהם יש טראפיק גבוה לאתר.
עבודה קידום מחוץ לאתר
על מנת להביא את האתר שלך בתקופה קצרה לדף הראשון בגוגל אתה חייב להוציא כמה שיותר קישורים מאתרים אחרים אל האתר שלך. אם בעבר קישור היה מוסיף לקידום האתר כיום המצב שונה, ולכן יש לדאוג לכמה שיותר קישורים איכותיים גם אם מדובר על כמות הקישורים. למה הכוונה? אם קישורים מתגובות לפורמים, אתרי אינדקסים ועוד פחות איכותיים הם פחות יקדמו את האתר שלך. אם הקישור נעשה מתוך פורום אשר עוסק בתחום בו אתם עוסקים והתגובה שהוספת הייתה עניינית ומוסיפה תוכן מקצועי ואמיתי, היא תעזור לקדם את האתר שלך. במידה והתגובה אינה עניינית והיא מכילה פחות תוכן מקצועי ואמיתי היא לא תקודם כמו שצריך.
אילו קישורים איכותיים יכולים לעזור לקידום אורגני של האתר?
שמדובר על בניית קישורים איכותיים מדובר למעשה על קישורים אשר ממוקמים באופן טבעי או במיקום מרכזי, וכך הם עוזרים לעשות קידום אתרים אורגני טוב. אם הקישור מופיע בחלקו העליון והימני של האתר מדובר על מיקום טוב, אך אם הוא מופיע בחלקו התחתון של האתר עם עוד רשימה של קישורים שלא קשורה אחד לשני זה קישור פחות טוב. גם קישור בתוך מאמר שעוסק בנושא המאמר הוא קישור טוב. כלומר קישור שלא מופיע במאמר שלא קשור לנושא ובמקרה ישנה מילה שקשורה לנושא הוא פחות טוב עבורך. חשוב שהקישור לאתר שלך יהיה באתר של חברה גדולה כמו משרד פרסום, פורטל גדול מאשר בבלוג של אדם שלא מכירים אותו.
קראו עוד על שיווק באינטרנט
מה מרוויחים מקדמי האתרים מקישורים טובים?
הודות לקישורים טובים ניתן להרוויח במכה אחת שלושה דברים חשובים שהם: כסף, קישור חוזר ותוכן איכותי. תוכל לשלם על קישור אך זה ייתן לך לרוב מיקום לא מרכזי שלא יתרום לך הרבה לקידום האתר שלך בגוגל. במקום להחליף קישורים כדאי שתשקיע בתוכן איכותי שייתן ערך לגולשים, זה יכול להיות מאמרי קידום עם מילות מפתח או מאמרים מקצועיים, וכך ע"י אותו תוכן איכותי שאת שם במקומות שונים בעלי אתרים אחרים ירצו להיכנס ולקרוא אותו וכן לקשר את התוכן שלהם אל התוכן שלך.
עוד תוכן מקצועי על קידום ושיווק באינטרנט
שתפו אותנו: